Klacht Roompot Vakanties: Inventarisatie

Klachtnummer
# 184272
Gebruiker
skyliner11
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van het gasstel deden er maar 2 pitten, afzuigkap bijna doorgebrand, dekbedden kapot en delen van servies en bestek ontbrak! Gemeld , bij een ongeïnteresseerde dame die op aandringen ,een mailtje zou sturen , en iemand langs zou sturen om het op te lossen, bij vertrek een week later nog steeds niets gedaan en/ of opgelost!!

De oplossing

Graag een tegemoetkoming van de ongemakken , toch 566,00 euro betaald voor een weekje vol ongemak en extra kosten omdat wij niet konden of durfde te koken! I

1 reactie

  1. Auteur
    Roompot Vakanties
    Datum
    Geachte heer Strijbos,

    Wij betreuren het van u te vernemen dat uw verblijf op Vakantiepark niet geheel naar wens is verlopen. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij hebben u reeds 23 september van een schriftelijke reactie voorzien en u een tegemoetkoming aangeboden. Uiteraard hebben wij uw bevindingen ook kenbaar gemaakt aan de parkleiding van Vakantiepark Zeebad, zodat ook zij hiervan op de hoogte zijn en de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Team
    Roompot Vakanties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen