Klacht Roompot Vakanties: Log bedrijf dat totaal geen empathie heeft

Jeske79

Mijn moeder en ik hebben in 2018/2019
2 weken vakantie geboekt voor het jaar erop in beachhouse Kamperland. Toen kwam Corona. Wij hebben inmiddels onze 2 weken al zo vaak verzet. Onze weerstand is ontzettend slecht en door een zwaar ongeluk die ik heb gehad en door terugkomende knieblessures van mijn moeder zien wij geen kans om binnen 2 jaar op vakantie te gaan. Hebben gesmeekt om eenmaal ons geld terug te betalen en je krijgt dan als enige antwoord een standaard mail dat ze dit niet doen en dat je tot in de eeuwigheid om kunt boeken. Het is een log bedrijf dat totaal geen empathie heeft voor de schrijnende gevallen en dat vind ik dieptriest. Wij hebben er zoveel stress van, maar dat maakt ze niet uit. Ze weten dat ze toch wel klanten krijgen, maar ze zien hopenlijk ook dat de klachten de afgelopen jaren toenemen. Doe daar dan iets mee zou je zeggen!!

Een uitzondering maken(service,coulance) en eenmaal geld retour geven en eens inleven hoe het voor jezelf zou voelen als je in onze situatie zat. Ze lopen totaal niks mis, want die beach houses staan nooit leeg dus wat is het probleem!?

En weer kunnen ze bij Roompot NIET begrijpend lezen. Heel jammer. Er staat precies wat ik zelf al aangaf en je kunt nog jaren gaan verzetten, omdat ze iedereen een fijne belevig willen geven zgn, maar dan snap je toch echt niet de duidelijke Jip en Janneke taal die ik schrijf. Hoe duur is de cursus "hoe wimpel ik mensen af en hoe kom ik niet empatisch over" die jullie krijgen? Jullie vallen vanzelf over een paar jaar wel om....en daar hoeven jullie helemaal NIKS(net zoals jullie altijd doen)voor te doen!! Succes! Ik heb geen annuleringsverzekering, dus ik ga volgende week maar eens een advocaat raadplegen. Jullie kunnen je zelf wel heel coulant vinden voor de extra tijd die je geeft om te verzetten, maar soms kun je niet verzetten, omdat je ZIEK bent

Roompot Vakanties
    Beste mevrouw Neisingh,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat jullie weerstand verslechterd is door een ongeluk. Wij wensen jullie enorm veel sterkte & een spoedig herstel toe!

Op onze website en in de algemene voorwaarden informeren wij u dat u tot 28 dagen voor aankomst het recht hebt om de boeking te wijzigen naar een andere verblijfsperiode of een ander park. Door de huidige covid-19 maatregelen gaat Roompot coulant om met een omboeking. Wij zijn dan ook van mening dat gratis annuleren niet passend is. Daarnaast zijn onze vakantieparken gewoon geopend. Toch willen wij u, geheel vrijblijvend, deze mogelijkheid aanbieden. We willen tenslotte iedereen alsnog een optimale ervaring bieden op één van onze vakantieparken!

Gelet op uw medische conditie willen wij u graag als tip meegeven om ook contact op te nemen met u (eventuele) annuleringsverzekering.

Graag tot ziens op één van de Roompot parken!

Afdeling kwaliteit Roompot

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?