Klacht Roompot Vakanties: niet gekregen wat we geboekt hebben. Extreem achterstallig onderhoud.

Klachtnummer
# 329694
Gebruiker
H.Westerveld
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een smerige bungalow aangetroffen. Rookvrije bungalow geboekt,maar de sigarettenlucht kwam ons al direct tegemoet bij het openen van de bungalow. Schimmel op het plafond, muren en vloer van de badkamer. Overal stof en viezigheid. Dode vliegen, putlucht uit de keukenkastjes, een afzuigkap te vies om aan te pakken en aan het einde van zijn latijn. Zowel persoonlijk, als via de app, en mail contact gehad met Roompot. Oplossing Roompot : een korting van €20 op een volgende boeking.
Ik vraag mij af of huisjes als deze überhaupt nog in deze staat verhuurd mogen worden. Moeten deze ook niet aan hygiëne eisen voldoen?

Gewenste oplossing

Aangezien we de vakantie na twee dagen hebben afgebroken vanwege de verschrikkelijk vieze lucht in het huisje. gewoon ongezond! eis ik het volledige bedrag van boeking retour. Ik heb bewijsstukken als foto's doorgestuurd naar de Roompot, maar krijg op deze beelden weinig respons. Schijnbaar is het de dagelijkse gang van zaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Roompot Vakanties is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    H.Westerveld
    Datum
    Roompot biedt ons een korting van €20 aan op een volgende boeking. Dit is toch niet normaal meer?!

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen