Klacht Roompot Vakanties: Niet overeenkomende plattegronden

Klachtnummer
# 270898
Gebruiker
D meulman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

17 Mei jl hebben wij 1 week op jullie camping (resort limburg) geboekt. Daarbij hebben wij via jullie plattegrond onze voorkeur aangegeven voor een kampeerplaats. €20,- extra betaald..aangekomen op de camping hebben jullie ons een andere plaats toegewezen. Nou en wat voor één..! Tussen de technische dienst en de vuilcontainers! Op de door ons gereserveerde plaats waren huizen gebouwd..blijkt dat de plattegronden al enige jaren niet op elkaar zijn afgestemd!
Nadat we bij de receptie zijn geweest, worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kregen we onze voorkeurs kosten a €20,- terug, maar een excuus ho maar. De manier waarop wij te woord zijn gestaan verdiend niet de schoonheidsprijs! Vervelende 1e ervaring met roompot/resort limburg!!

De oplossing

Een excuus zouden we op z'n plek vinden (beter laat dan nooit)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen