Klacht Roompot Vakanties: Nummer 2513

Vrouw

Bij aankomst bleek het vies te zijn. De toilet + vloer. Kussens, muren en de overige vloeren. Kussen op de bank bij de tafel zo slecht dat de kinderen er niet op konden zitten zonder op de grond te belanden of nog erger tegen de tafel aan. Verf is afgebladderd. Als ik google op klacht roompot 2513 dan staat er een heel verhaal uit 2013 wat precies klopt. Dus er is niks aangedaan. Het is een vieze oude zooi! Overal zaten plekken!

Geldelijke vergoeding

Roompot Vakanties
    Geachte mevrouw van den Broek,Naar aanleiding van uw bericht d.d. 23 maart jl., betreffende uw verblijf op Roompot Beach Resort, het volgende.Allereerst willen wij u danken voor uw bericht. Het is voor ons van groot belang op de hoogte te blijven van de bevindingen van onze gasten. U bent immers onze belangrijkste graadmeter, teneinde de kwaliteit en serviceverlening van onze producten optimaal te houden. Wij streven ernaar onze gasten zo tevreden mogelijk van hun verblijf terug te laten keren en vinden het derhalve zeer spijtig uit uw schrijven te moeten opmaken dat wij hierin bij u niet geheel geslaagd zijn. Wij betreuren het dat u ter plaatse geen ruchtbaarheid gegeven heeft aan uw ongenoegen. Wij hadden uw onvrede immers graag tijdens het verblijf weggenomen. Door ter plaatse geen melding van uw bevindingen te maken heeft u ons hiertoe niet in de gelegenheid gesteld. Achteraf kunnen wij hierin niets meer voor u betekenen. Wij kunnen uw verzoek om een geldelijke vergoeding derhalve niet inwilligen. Wel zullen wij uw opmerkingen bespreken met de verantwoordelijke personen, teneinde de mogelijkheden tot verbetering te bekijken.Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geïnformeerd en begroeten wij u graag nogmaals als gast op één van onze parken.Met vriendelijke groet,Webcare team Roompot Vakanties
    Vrouw
    Lekker makkelijk zo n standaard bericht. Ik heb nu gelijk een klacht gemaakt bij thuiskomst. Uw accommodatie voldoet niet, en dat al jaren niet. Het was vies, oud en versleten.
    Roompot Vakanties
    Geachte mevrouw van den Broek,U dient inderdaad bij thuiskomst een klacht in, dit is echter te laat. Zoals u zult begrijpen kunnen wij op het moment dat u thuis bent niets meer voor u doen. Dit hadden wij wel kunnen doen wanneer u uw ongenoegen tijdens het verblijf kenbaar had gemaakt. Volledigheidshalve verwijzen wij in deze naar artikel 15. sub b. van onze algemene voorwaarden alwaar een en ander beschreven staat. Bij boeking bent u met onze algemene voorwaarden akkoord gegaan.Wij blijven in deze dan ook bij ons standpunt.Met vriendelijke groet,Webcare team Roompot Vakanties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?