Klacht Roompot Vakanties: onverwachte kosten, afgesproken terugbetaling niet gebeurd, roompot lost verder niet op.

Klachtnummer
# 338190
Gebruiker
kamer-ge-stunt-el
Datum
0 reacties

Details

De klacht

onverwacht kosten, waardoor de lidl aanbieding opeens dubbel zo hoog uit komt. Deze kosten van 80 euro stonden NIET vermeld in het boekingsoverzicht de enige exl kosten die daar onderaan tussen haakjes vermeld stond was 2.50 pppn. ik heb hiervan een foto gestuurd naar Roompot, maar zij verwijzen naar Lidl. Lidl zou mij de reeds betaalde factuur terug betalen en de boeking ongedaan maken. Maar helaas niets, dus vandaag weer met lidl gebeld, zij hebben mij doorverbonden met roompot, roompot zegt wederom niets aan deze kosten te kunnen doen en adviseren mij, omdat lidl reizen heeft toegezgd het bedrag terug te betalen weer met hun contact te zoeken, ik ben nu al 50 minuten aan de telefoon en hang nu weer in de wacht bij lidl reizen...…………



De oplossing

Ik wil graag dat er een oplossing komt.
Desnoods een VOUCHER voor het bedrag van 117.95, zodat ik dat een andere keer kan gebruiken. Of mijn geld a 117.95 retour.

Of gewoon, eerlijk toegeven, dat die 80 euro inderdaad niet in mijn overzicht staan!! want bij Exclusieve kosten staat alleen de 2.50 pppn vermeld!!!

Zie afbeelding Exclusieve kosten, daar staat 2.50pppn, niets over 80 euro

0 reacties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen