Klacht Roompot Vakanties: Onvolledige informatie vwb rookbeleid

# 195180
Verstraten

Week 1 hebben wij een huis geboekt bij roompot. Gezellig met het hele gezin, aangetrouwden , achterkleinkind en honden ons 30-jarig huwelijk vieren. Doordat ik roompot belde omdat ik duidelijkheid miste , kwam ik erachter dat ik een huisje heb dat vanwege het feit dat ik honden bij mij heb, een "rookhuis" Is . Dit terwijl dat nergens vermeld staat omdat ik dan absoluut niet geboekt zou hebben. We hebben een baby van 3 maanden en een zoon met astma bij ons. Niemand rookt van ons. Met roompot telefonistes (die aller aardigst zijn) om te kijken naar alternatieven. Deze zijn er echter niet op dit moment . Inmiddels heb ik 2x over ( fors telefoonbedrag) gezocht naar alternatieven Het enige alternatief wat ik nu krijg is " extra luchten" wat natuurlijk de rooklucht niet weg krijgt. Helaas kunnen zij voor mij niet opletten of er een huisje geannuleerd wordt. Advies: elke dag site in de gaten houden

Oplossing:
1) alternatief huisje of geld terug .
2) duidelijke informatie over rookbeleid. Indien je geen informatie over wel/ niet roken krijgt te zien , dan mag je gezien het huidige beleid in Nederland ervan uitgaan dat het niet toegestaan is om te roken . Om verdere problemen hierin te ondervangen zou dit aangepast moeten worden op de site.

Roompot Vakanties
    Geachte mevrouw Verstraten,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht d.d. 13 november jl.

Wij hebben uw schrijven kenbaar gemaakt aan onze medewerkers van de Gastenservice, waarna zij u hedenmorgen van een schriftelijke reactie hebben voorzien en u hebben geïnformeerd over uw boeking.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team Roompot Vakanties.

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?