Klacht Roompot Vakanties: plotselinge prijsverandering bij definitieve boeking

G.A. van Veen

Wij wilden huisje KVR8 nr. 396 boeken op park klein vink te arcen. Dit huisje stond op internet duidelijk in de aanbieding van 780 euro voor 579 euro in de week van 4 tm 8 aug. Bij de definitieve boeking bleek echter dat we alsnog 780 euro moesten betalen. Volgens roompot was dit een fout op de website reageerden ze telefonisch. Wij zijn echter van mening dat dit klantenlokkerig bedrog is, want op het moment dat er veel belangstelling is kunnen ze altijd terugvallen op hun louche voorwaarden. Wij hebben nu een optie genomen op het huisje tot as. zo 12u in de hoop dat het van hogerhand alsnog goedkomt. Veel hoop heb ik hier niet op, dus hoop ik daar ik lid ben van jullie organisatie dat jullie me nog op tijd kunnen helpen in dit consumentenbedrog. Ik hoop dat een interventie van jullie kant genoeg zal zijn om roompot van mening te doen veranderen.

GA van Veen

Wij willen het huisje alsnog voor de aangeboden prijs van 579 euro en anders eventueel
een middeling van de kosten maw het prijsverschil delen

Roompot Vakanties
    Geachte heer/mevrouw, Wij hebben u zojuist voorzien van een schriftelijke reactie per e-mail. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?