Klacht Roompot Vakanties: Reservering

ik heb een reservering geplaatst voor vakantie park vanaf 15 august tot 5 okt
ik was in veronderstelling dat een reservering een afloop datum heeft wanneer je dan niet reageert op een bevestiging dat de reservering niet meer geldig is . ik heb helaas hierop niet gereageerd . vervolgens krijg ik een annulering factuur van 863 euro
hier ben ik het helemaal niet mee eens . ik wil dat droom park hiervoor koste loos annuleert

ik wil dat er een redelijke oplossing komt en niet zo belachelijk hoog rekening omdat ik het product niet afneem

Roompot Vakanties
    Geachte heer El Gahlbzouri,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht d.d. 19 juli jl. Graag willen wij hierop als volgt reageren.

Onze medewerkers van de administratie hebben reeds telefonisch contact met u opgenomen en deze kwestie met u besproken en afspraken met u gemaakt, hetgeen wij als passend beschouwen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team Hogenboom Vakantieparken

callinti
    Ik ben wel telefonisch benaderd maar ik moest nog het e.e.a opsturen en dat heb ik gedaan maar heb nog geen voorstel ontvangen of ergens over een afspraak gemaakt dus wat hier is vermeld daar ga ik niet mee akkord
    Roompot Vakanties
    Geachte heer el Gahlbzouri,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze medewerkers van de administratie hebben hedenmorgen telefonisch contact met u opgenomen en een en ander met u besproken. U heeft ons de annuleringsnota toegestuurd, waarna wij aangegeven hebben dat dit geen factuur van Hogenboom Vakantieparken betreft, maar van het betreffende park zelf. Wij hebben deze kwestie dan ook doorgegeven aan de medewerkers van het betreffende park, Droompark Spaarnwoude. Zij zullen dan ook met u contact opnemen, aangaande deze kwestie.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team Hogenboom Vakantieparken
    callinti
    Ik heb nog iets heb gisteren met u collega besproken om de park kosten niet 3x te berekenen in plaats daarvan maar 1 keer omdat ik aan een gesloten periode in het park verblijf . En dit vond ik nou vervelend ik bij jullie geboekt en niet bij het park eigenaar . Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd ik wil me geld terug

callinti

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?