Roompot Vakanties is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Roompot Vakanties: roompot geeft misinformatie
Details
Klacht
Beste Heer/Mevrouw, Er is mij telefonisch verteld dat als ik t/m 14 januari boekte ik kosteloos kon wijzigen naar een andere datum vanwege de coulante coronaregeling. Nu tot mijn verbazing bel ik vandaag de klantenservice van Roompot en krijg ik Saskia Elsenaar die niet eens probeert te luisteren, mij constant in de rede valt en op geen enkele manier probeert mee te denken. Kennelijk is dit niet het geval en is er ook geen eventuele aantekening gemaakt hierover. Wij zijn een vaste klant bij Roompot en boeken 3/4 keer per jaar een vakantiehuis, in die tijd heb ik vaker met de klantenservice gesproken maar nog nooit met iemand zoals Saskia Elsenaar, zij is de meest incompetente klantenservicemedewerker die ik ooit heb gesproken. Graag zie ik dat het telefoongesprek word opgezocht wat ik op 14 januari heb gehad met een collega en word er zo spoedig mogelijk contact met mij opgenomen met betrekking tot de reservering. Voor de duidelijkheid wij zouden graag de reservering willen verplaatsen naar een latere week.word gezegd binnen 5 werkdagen reactie vervolgens reactie na 15! dagen en nu kunnen ze het gesprek al niet meer terugluisteren.
Gewenste oplossing
gemeende excuses en compensatie voor de misinformatieBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.