Klacht Roompot Vakanties: roompot geeft misinformatie

NaasteTomaat#719

Beste Heer/Mevrouw, Er is mij telefonisch verteld dat als ik t/m 14 januari boekte ik kosteloos kon wijzigen naar een andere datum vanwege de coulante coronaregeling. Nu tot mijn verbazing bel ik vandaag de klantenservice van Roompot en krijg ik Saskia Elsenaar die niet eens probeert te luisteren, mij constant in de rede valt en op geen enkele manier probeert mee te denken. Kennelijk is dit niet het geval en is er ook geen eventuele aantekening gemaakt hierover. Wij zijn een vaste klant bij Roompot en boeken 3/4 keer per jaar een vakantiehuis, in die tijd heb ik vaker met de klantenservice gesproken maar nog nooit met iemand zoals Saskia Elsenaar, zij is de meest incompetente klantenservicemedewerker die ik ooit heb gesproken. Graag zie ik dat het telefoongesprek word opgezocht wat ik op 14 januari heb gehad met een collega en word er zo spoedig mogelijk contact met mij opgenomen met betrekking tot de reservering. Voor de duidelijkheid wij zouden graag de reservering willen verplaatsen naar een latere week.

word gezegd binnen 5 werkdagen reactie vervolgens reactie na 15! dagen en nu kunnen ze het gesprek al niet meer terugluisteren.

gemeende excuses en compensatie voor de misinformatie

Roompot Vakanties is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

NaasteTomaat#719
    Nadat ze zo belachelijk lang hebben gedaan over het reageren op mijn klacht is het nu niet meer mogelijk om het telefoongesprek terug te luisteren en zeggen ze dat ik het waarschijnlijk verkeerd heb begrepen. Belachelijk, de reden waarom ik belde was juist voor opheldering van het beleid! Nu word gedaan alsof het dus mijn schuld is. Tijdens het verblijf is iemand langs de receptie gegaan om te melden dat er minder personen mee zijn en dit is ook verrekend met de borg echter staat in een reactie mail van roompot dat dit niet is gebeurt. Ik denk dat de administratie bij Roompot op alle vlakken niet op orde is. Ik ben diep teleurgesteld

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?