Klacht Roompot Vakanties: Roompot geeft voucher voor geannuleerde familievakantie en weigert terugbetaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448954
Gebruiker
ES@familie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We zouden met Hemelvaart met familie (8 volwassenen, 4 pubers/kinderen) een lang weekend doorbrengen in een groepsaccommodatie. Aanbetaling gedaan van € 1500. Op initiatief van Roompot Weerribben werd al snel na lockdown aangegeven dat we niet kunnen komen. We krijgen een voicher, maar geven aan dat we een voucher voor € 1500 niet willen. Volgend jaar boeken gaat wellicht niet lukken ivm examenkandidaten, en aantal groepsaccommodaties bij Roompot is zeer beperkt.
Roompot weigert terugbetaling.

De oplossing

Roompot moet voucher intrekken en aanbetaling restitueren.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ES@familie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Roompot lijkt tot geen enkele toenadering bereid. Gebruikt de consument als bank. Je krijgt standaard antwoord. Slechte service.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen