Opgelost door Roompot Vakanties: Roompot wil geen acceptabele vergoeding geven voor een week in een huisje van hen, dat groot achters

angry Opgelost
loesjeleller

Mijn man en ik waren op Kustpark Texel van 20-12-’21 tot 27-12-2021.
We hebben onze spullen uitgepakt en ’s avonds kwamen we steeds meer viezigheid tegen. Dat gaat van dik aangekoekt vuil en vieze oordopjes in het laadje van het nachtkastje, tot grote lagen stof op lampen boven de eettafel, die niet even weg te halen waren omdat ze in het vet vastzaten. (we hebben hier allemaal foto’s van, maar ook nog van vele andere vieze dingen)
De volgende ochtend dit aangegeven bij de receptie. De meneer achter de balie (Nico) kon geen andere optie geven als € 35,-- retour, of verhuizen naar een ander zelfde huisje.
Ook de schoonmaker weer laten komen was een optie. Wij konden ons niet in één van de opties vinden omdat het hier om groot achterstallig schoonmaak werk ging, de schoonmakers zouden hier vele uren werk aan hebben gehad. Dat vonden wij niet prettig tijdens onze vakantie. Alles weer inpakken en verhuizen naar een ander huisje en daar alles weer uitpakken en instaleren vonden wij ook niet fijn tijdens onze vakantie.
Ook het bedrag vonden we geen optie, we wilden gewoon een goed en schoon huis.
Als ons toen door Nico een upgrade aangeboden was, hadden we hier zeker gebruik van gemaakt, maar Nico bleef bij bovengenoemde opties.

Eenmaal thuis weer contact opgenomen met Roompot. Nu werd ons een vergoeding aangeboden van € 100,-- korting bij een volgende boeking bij Roompot. Dit o.a., zo zeiden ze, omdat we Kustpark Texel niet de kans hebben gegeven het huisje schoon te laten maken en eventueel na ontevredenheid een upgrade te krijgen. Zoals ik hier boven al beschreven heb was het huisje zo enorm vuil dat dit niet snel op te lossen zou zijn en we tijdens onze vakantie geen zin hadden in schoonmakers in ons huisje. Als Nico zelf even was komen kijken bij het huisje, had hij dat zelf ook kunnen zien.

Nogmaals, wij vinden minstens de helft van het bedrag aan korting bij een volgende boeking bij Roompot, of € 100,- cash terecht.

Loes de Bruijn Sneller

In de eerste plaats willen wij dat onze klacht serieus genomen gaat worden. Zijn er al mensen naar het vuile huisje wezen kijken?
Verder willen wij een vergoeding van € 100,- cash of een korting van 50 % op een volgende boeking voor een 4 persoons huisje.
Helaas heeft Roompot zich niet écht verdiept in de klacht. Ik had graag gezien dat ze waren gaan kijken in het huisje.

Roompot Vakanties
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?