Klacht Roompot Vakanties: Slechte service

Klachtnummer
# 390287
Gebruiker
RM16
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De meeste faciliteiten voor kinderen zijn buiten het hoogseizoen gesloten (staat niet duidelijk op de website) waardoor we op het park heel weinig met onze dochter kunnen doen. Tevens hebben ze de regels m.b.t. het vissen aangepast (alleen met vaste hengel mag er gevist worden; staat ook niet duidelijk op de website) waardoor we als gezin nu niet kunnen genieten van onze vakantie.

De oplossing

We hebben momenteel zelf contact met roompot hierover maar de service is ver te zoeken... Ze sturen ons naar de receptie, maar die komt direct met het reglement aanzetten (die nergens op de website van Roompot te vinden is). Tevens zijn er heel veel faciliteiten voor kinderen maar die zijn alleen in het hoogseizoen open, hier kan je tevens niks over vinden op de website (behalve van het park zelf en moet je het reglement downloaden).. Je verheugd je als gezin op een heerlijk weekje weg, maar zo wordt dat je niet makkelijk gemaakt...

0 reacties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen