Opgelost door Roompot Vakanties: smerig huisje!!!

Melis

afgelopen weekend was ik met mijn gezin op vakantiepark Weerterberg, toen we aankwamen bij het huisje stond een sticker op de deur "honden mochten hier naar binnen" toen ik het huisje boekten heb ik nergens gezien dat ik die voorkeur kon aangeven. we gingen terug naar de receptie met de mededeling dat mijn zoontje een allergie voor honden en katten heeft, de dame ging naar achteren en kwam terug met de mededeling dat het huisje schoon is omdat hier een verplichte schoonmaak bij zit. dit was waar we het mee konden doen, het park zat vol dus ze kon niks doen. we gingen kijken bij het huisje en ik viel echt van de ene verbazing in de andere hoe smerig het huisje is, ik ging weer terug naar de receptie en er werd amper geluisterd ik kon me auto bij de bungalow laten staan ter compensatie en dit was het, de dame kwam niet met een compensatie niks, ze gaf aan het park zit vol. We zijn toen terug gegaan ( we hebben dit weekend gekocht via vakantieveilingen omdat dit normaal voor ons financieel niet te betalen is ) ik vind de service echt onder de maat en dan nog niet over het huisje, schimmel in de kasten, de lampenkap boven de eettafel zat zo'n dikke laag stof op dit wilde ik weg halen maar dat ging niet eens omdat de stof vast zat in het vet. op de matrassen lagen honden haren die ik zelf heb weggezogen. kapotte bank waar je niet eens op zou willen zitten. en zo waren er meerdere dingen. ( hier heb ik foto's van ) om deze redenen zijn we zondagmorgen vroeg vertrokken.... in afwachting van u

Ik wil dat je gewoon serieus genomen wordt wanneer je met klachten komt, en Ik wil een compensatie voor afgelopen weekend.

Roompot Vakanties
    Beste mevrouw Reijerman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u inmiddels gesproken én hopen u nogmaals te ontvangen op één van onze parken!

Afdeling kwaliteit

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?