Klacht Roompot Vakanties: Smerige,verziekte,onveilige en vol valse belofte roompot vakante , ik raad het iedereen af

TE VIES VOOR WORDEN/VALSE BELOFTES/VERZIEKTE VAKANIE .
geboekt 4 pers.huisje werd door roompot op het laatste moment omgeboekt met mooi verhaaltje.bij aankomst werd er gemeld dat het zo kon zijn dat de schoonmakers nog konden komen wanneer bleek dat het huisje nog niet schoon was.
het huisje was te smerig voor woorden,de afwas,eetresten nog op tafel,op de vloer eten,vet in de toiletten en douch,ramen konden niet dicht,buiten verlichting kapot en ga zo maar door.de klacht direct doorgegeven en het zou goedkomen,gewacht in de 38graden volle zon al wat er kwam niks,de volgende ochtend wederop klacht aangemeld en ja het zou verholpen worden,eerst komt ene femke met een doekje waarmee ze zowel de aanrecht als toilet enz mee ging doen ,geen emmer sop maar spuitbuisje schimmelreiniger,(waardoor ik direct een aanval van migraine kreeg)ik nam geen genoegen met ff een likje hier en daar dat vond zij zelf later ook dat ik gelijk had,het was te smerig om aan te raken) smiddags rond 12uur dus dag 2 werd er eindelijk schoongemaakt(die heeft 2uur nodig gehad om het een beetje op orde te krijgen dat geeft wel aan hoe smerig het was), vervolgens de ramen naar terras dus van plafon tot vloer konden niet dicht(er zou iemand voor langs komen NIET DUS) en bij de regendagen 2 wapperde de gordijnen de hele kamer door tochten als een gek,vocht trok in het huisje enz.ik ben woest. ik heb c.o.p.d ben zware migraine patiënt heb dit alles aangegeven maar men heeft schijt aan je.mijn spullen staan onbeheerd in het huisje omdat de balkondeuren die afgesloten konden worden,wat blijft er van een relax weekje over?????? ik heb de vollepoet betaalt (dus geen lastmin of voordel reisje)voor mn reisje omdat ik ik sept wederom voor een operatie sta was het voor mij belangrijk om geestelijk even op adem te kunnen komen,maar deze trip heeft me gesloopt. als compensatie bood men mij eerst 40 procent korting op de volgende boeking en een patatje met iets erbij aan, vervolgens kreeg ik een gratis midweek aan geboden maar dan wel op de voorwaarde dat ik alleen in het voor of na seizoen mocht komen het is bij het debielen af. ik boek in het hoog seizoen .het huisje was bleek niet ingeboekt te zijn. ik heb 2 volle dagen in de vuiligheid van anderen moeten zitten, vervolgens ben ik ziek geworden van de vocht en als dan mag ik in voor of na seizoen terug komen ( een last min. heb ik al voor een paar tientjes)

als ik mijn geld terug krijg of als men mij een zelfde accommodatie in de zelfde periode aanbied.(maar dan wel zoals het hoort)

(geboekt voor 2 pers,)

ik had 4 pers. huisje nr 96.
kreeg 6 pers huisje 197A blijkt te koop te staan en was niet ingeboekt bij roompot.

park brunssummerheide.

Roompot Vakanties is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

tot op heden nog niets vernomen van roompot,ik moet dus even afwachten omdat de twee weken nog niet om zijn.

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?