Klacht Roompot Vakanties: Teleurstellende vakantie-ervaring

vertrouwdhuis!

In de voorjaarsvakantie hebben wij bij de Graaf van Egmond een in Egmond aan Zee een midweek geboekt voor vijf personen. Wij hadden de accommodatie bewust geboekt vanwege de aanwezigheid van een zwembad en een badje voor peuters. Dit vanwege het meenemen van ons kleinkind van een jaar.
Bij aankomst bleek er plotseling groot onderhoud gepleegd te moeten worden aan het zwembad waardoor het niet gebruikt kon worden. Wij hadden hierover niets op de website gelezen en er ook geen bericht overgehad.
De verbouwing leverde ook nog eens geluidsoverlast op.
Dit heeft onze vakantie behoorlijk bedorven.
Roompot heeft ons ter compensatie een voucher (bij Roompot te besteden) van 75 euro geboden en een knuffeldier voor ons kleinkind. Wij hebben aangegeven dit geen adequate compensatie te vinden. Daarbij werd gesuggereerd dat het zwembad feitelijk een extra was waardoor we eigenlijk helemaal geen recht op restitutie zouden hebben.
Roompot laat inmiddels niets van zich horen.

Een adequate vergoeding voor de overlast en het niet beschikbaar zijn van beschreven voorzieningen. De helft van de reissom (niet als voucher) lijkt ons redelijk.

Roompot Vakanties
    Wij vinden het spijtig om te vernemen dat het verblijf van familie Humalda/Huisman op De Graaf van Egmont niet geheel naar wens is verlopen. Wij hebben reeds d.d. 25 februari jl. de bevindingen van de heer Huisman rechtstreeks mogen ontvangen, waarna wij d.d. 27 februari jl. telefonisch contact hebben opgenomen en gesproken hebben met mevrouw Huisman. Wij hebben tijdens het telefoongesprek een tegemoetkoming aangeboden. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat de heer Huisman zich met dit aanbod niet kunt verenigen. Wij hebben hedenmorgen telefonisch contact opgenomen met de heer Huisman en aangegeven dat wij bereid zijn ons aanbod te herzien. Wij hebben meneer een nieuw voorstel gedaan én daarbij aangegeven dat dit ons definitieve aanbod betreft. Meneer Huisman heeft aangegeven zich niet geheel te kunnen verenigen met dit aanbod. Uiteraard vinden wij dit spijtig, echter zijn wij van mening dat ons aanbod passend is. Wij zullen dan ook niet tot verdere compensatie overgaan, hetgeen betekent dat wij bij ons standpunt blijven.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team Roompot Vakanties

vertrouwdhuis!
De oorspronkelijk aangeboden compensatie van 75 euro bestedingstegoed is omgezet naar 75 euro cash. In onze ogen een inadequate vergoeding voor een verblijf van vier nachten wat niet aan de verwachtingen voldeed. De klacht is helder: niet beschikbaar zijn van een beschreven voorziening vanwege ongepland herstel van schijnbaar achterstallig onderhoud, geluidsoverlast en daarnaast het gegeven dat niemand het de moeite waard heeft gevonden vooraf te informeren over de situatie in de accommodatie. Dat er tijdens ons verblijf in de avond een brandalarm was en ontruiming hebben we geen onderdeel gemaakt van de klacht, wel had er bij de gasten even op teruggekomen kunnen worden. Zorgvuldigheid is vermoedelijk geen kernwaarde bij Roompot

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?