Klacht Roompot Vakanties: terugbetaling van coronavoucher wegens hogere prijs bij nieuwe boeking dan zonder verzilvering daarv

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 451895
Gebruiker
A. Kattenberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

terugbetaling coronavoucher

De oplossing

wij boekten voor de periode 8/12-2020 een voor bospark lunsbergen een accommodatie voor € 194,==, overeenkomstnummer
00020249533000, daarbij kon coronavoucher
niet worden verzilverd.
Verzilvering kon slechts plaatsvinden middels een link in de betrokken mail. DAARBIJ BLEEK DAT VOOR HETZELFDE PARK, ZELFDE PERIODE EN ACCOMMODATIE DE PRIJS INEENS UITKWAM OP € 235,== plus nogeens 2x toeristenbelasting.
Uiteraard boekten wij dus voor de somma € 194,== en verzochten roompot om terugstorting van het voucherbedrag op grond van voormelde uitleg. Roompot weigert tot in 3e instantie onder opgave dat een ander park, periode en accommodatie een andere prijs op kan leveren. Inmiddels heb ik de wettelijke rente geëist wegens hun houding maar er gebeurt tot heden niets

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Kattenberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
is niets vernomen van roompot. Zelfs geen blijk van aandacht bij aankomst op het geboekte park Lunsbergen in Borger voor de periode 8/12-2020. Had niets anders verwacht helaas
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen