Klacht Roompot Vakanties: Toch betalen voor niet aangevinkt item

Klachtnummer
# 27616
Gebruiker
J.W. Vlasblom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Op 16 mei j.l. hebben we via Vakantieveilingen een boeking gedaan voor een aanbieding bij Roompot Beach Resort te Kamperland. In het keuzemenu werd gevraagd naar het aantal personen en de aanwezigheid van een huisdier. Omdat we nog niet wisten of we onze hond mee zouden nemen hebben we er prematuur voor gekozen onze hond aan te melden als aanwezig huisdier. Ook de optie schoonmaakkosten passeerde als losstaand item. De aanwezigheid van een huisdier hebben we dus vermeld, en voor de losstaande optie schoonmaakkosten hebben we niet geopteerd. Uit de factuur blijkt nu iets heel anders: naast de bekende huur is volledig automatisch (!) de verplichte eindschoonmaak in rekening gebracht, terwijl dit op de website dus als optie vermeld staat. Als hier al een koppeling bestaat, dan zou dit naar ons idee ook uit de website moeten blijken. Hier is geen sprake van. Hoe kan het bestaan dat Roompot in rekening brengen insluit zonder dat we hier voor opteren?

De oplossing

Excuses voor rigide houding aan telefoon. Verwijzing naar voorwaarden waar je je als bedrijf zelf niet aan houdt komt niet al te sterk over. Eventueel restitutie schoonmaakkosten, maar gaat meer om principe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Roompot Vakanties is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen