Klacht Roompot Vakanties: vakantie geboekt maar kan niet annuleren

Klachtnummer
# 36128
Gebruiker
anne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb afgelopen week een vak geboekt voor een week maar ik kan niet komen omdat ik ziek ben ,nu willen ze dat ik het hele bedrag betaal ,maar ik kon niet annuleren omdat het zo vlak voor de tijd was
Dat kan toch niet ik hoef toch niet te betalen ,terwijl ik wel wou annuleren
Het gaat over een vak huis op hunzendaal
Ik kan er toch niks aan doen dat ik ziek ben
Ze hadden moeten vermelden dat ik niet kon annuleren

De oplossing

Ik wil het geld terug of ik wil een andere keer boeken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Roompot Vakanties is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen