Klacht Roompot Vakanties: vele onvolkomendheden in bungalow bad bentheim no 300/301/22-6-15/29-6-15

# 119498
gita

oa een vreselijk krakende trap,piepende magnetron.kapotte lamp waaraan hand bezeerd,badkraan los en bevestiging kapot,vieze pannen ,koelkast kapot sloot niet goed,stoffig onder de bedden de bungalow was niet schoon terwijl we wel de instructie kregen om de bungalow te stofzuigen dweilen,badkamers ramen keuken dus kortom de hele bungalow te reinigen dit is niet eerlijk omdat het niet schoon was. /heb deze klachten al vorig week gemeld met behulp v contactformulier maar nog geen antwoord heb alles gemeld bij de receptie van het park aldaar.
Al met al een stressvol weekje/weekend mijn kinderen werden ook ziek in het huisje/niezen niezen niezen

mijn zoon komt afgelopen weekend met het verzoek of we meewillen met hun voor familieweekend 14 aug as naar katjeskelder bungalow 18L.Ik had me voorgenomen nooit meer roompot te boeken.Nu heb ik me erbij neergelegd toch maar weer n keer te proberen omwille met name de kleinkinderen.Zou graag compensatie op de huur van de volgende te boeken bungalow willen of eventueel de eindschoonmaak niet in rekening gebracht.
met vriendelijke groet,gita J

Roompot Vakanties
    Geachte familie Jadoenandansing,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Graag willen wij hierop als volgt reageren.

Wij hebben u meerdere malen van een schriftelijke reactie voorzien, daar wij rechstreeks berichten van u ontvangen hebben. Wij hebben hierin aangegeven dat wij uw bevindingen niet in behandeling kunnen nemen, daar uw klacht niet binnen de gestelde termijn bij ons ingediend is. Wij vermelden in onze algemene voorwaarden, artikel 15.B, dat een klacht gemeld dient te worden tijdens het verblijf en/of - indien een klacht niet tijdens het verblijf verholpen kan worden of niet naar tevredenheid opgelost is - gemeld dient te worden bij Roompot Vakanties. Dit kan tot maximaal twee weken na de vertrekdatum. Uw vertrekdatum, d.d. 29 juni jl., ligt echter meer dan twee weken in het verleden.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team
    gita
    ik heb alle onvolkomendheden gemeld bij de receptie maar ze konden de klachten niet allemaal verhelpen dus bleven we met bv de krakende trap en snerpende magnetron en de niet werkende buitenverlichting
    Roompot Vakanties
    Geachte familie Jadoenandansing,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zoals wij reeds meerdere malen aangegeven hebben, kunnen wij niet meer inhoudelijk op uw bevindingen reageren. U kunt een klacht tot maximaal twee weken na de vertrekdatum schriftelijk bij ons indienen. Daar wij meerdere malen aangegeven hebben dat de klacht te laat bij ons ingediend is, kunnen wij deze niet meer in behandeling nemen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team
    gita
    ik accepteer dit niet want dit is geen afhandeling maar een melding over een handeling die gelijk in bad bentheim gedaan is en niet alleen 2 weken later zoals het bedrijf beweerd

gita

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?