Klacht Roompot Vakanties: Verschrikkelijk vies en oude accomodatie!

Mier

Zo net weer een beetje opgeknapt van een luchtweginfectie... Hadden ons verheugd op een midweek Zeeland in klein Poelland Renesse met vrienden en vier kleine kinderen, waaronder een baby van drie maanden... Natuurlijk de slechte recensies gelezen, maar vaak zijn dat ook de zwartkijkers, dus wij dachten dat het allemaal wel mee zou vallen. Het is tenslotte een Roompot park! Bij aankomst in huisje nummer 51 werden we allemaal een beetje stil... Wat een verschrikkelijke oude en vieze bende! Paar kleine voorbeelden; wij sliepen beneden, alle raamdrangers boven en beneden lagen eraf en verroest in de vensterbank, konden 's nachts dus het raam niet open laten, kon iedereen naar binnen, lekker met bijna dertig graden! Onze baby stond beneden in onze kamer op een vloer die zwart zag van de schimmel, ze werd na 1 dag al benauwd en verkouden. Nog twee kinderen en ik hadden precies dezelfde klachten. Nooit verwacht dat het zo erg kon zijn, hier wil je gratis nog niet eens in verblijven!

Ik hoop dat jullie er wat aan gaan doen, dat het andere mensen bespaart blijft! Je betaald een hoop geld voor een vakantiehuisje, dan verwacht je niet in zo'n verschrikkelijke bende te komen! We zijn van ellende op donderdag de boel al ontvlucht...

Geachte mevrouw Rodenhuis,

Bij deze willen wij u informeren, dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen en dat wij deze binnen 7 dagen zullen afhandelen.

Webcare Team Roompot Vakanties
    Geachte mevroue Rodenhuis,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht d.d. 2 september jl.

Wij betreuren het te vernemen dat uw verblijf op Klein Poelland niet geheel naar wens is verlopen. Wij hebben uw bevindingen dan ook in behandeling genomen en wij hebben reeds vrijdagmiddag telefonisch contact hierover gehad. Uiteraard zullen wij uw bevindingen ook kenbaar maken aan de parkleiding van Klein Poelland, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team
    Roompot Vakanties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?