Klacht Roompot Vakanties: Vervolg klacht # 319026

# 319164
aartidihal

Vervolg klacht # 319026
Beste afdeling kwaliteit, Dank u voor uw reguliere reactie. Ik begrijp van uw kant dat u uw reguliere oplossing, een passende oplossing vindt aangezien het bedrag wederom aan u wordt besteed. Dit is geen passende oplossing, dit is een oplossing in uw voordeel en niet in de voordeel van de klant. U 'geeft' €200,- dat wij alleen aan u kunnen besteden, wat als wij bedrag anders wil besteden. Roompot is aangesloten bij de Geschillencommissie. Wellicht kunt u voor uw eigen informatie uw juridische afdeling benaderen met de vraag welke financiële gevolgen dit voor Roompot heeft. Als ik een klacht indien via de Geschillencommissie dan kost dat mij €50,- en voor u kost dat wel een aantal 100 euro's. Wat vindt de directeur van Roompot van het feit dat hij straks mogelijk meer dan €200,- kwijt is aan een klacht dat in eerste instantie geschikt had kunnen worden met minder. Ik wil Roompot nog één kans geven om tot een PASSENDE oplossing te komen. Daarom wil ik contact met iemand van Roompot die beslissingsbevoegd is zoals het management, dus geen medewerker van wie ik een standaard antwoord krijg. Indien u geen restitutie verleent, wellicht kunt u het bedrag van €200,- in de vorm van Primera-cadeaubonnen aanbieden. Denk in ieder geval mee aan een passende oplossing dan uw eigen oplossing zien als een passende oplossing, wij vinden uw oplossing geen oplossing daarom is het GEEN passende oplossing. Ik ben nu noodgedwongen deze klacht te sluiten op Klachtenkompas, ook al vind ik dat de klacht niet is opgelost, dus ik maak een nieuwe klacht aan. Ik zie uw reactie tegemoet.

Vervolg klacht # 319026

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?