Klacht Roompot Vakanties: Vies huis gehuurd

Klachtnummer
# 129932
Gebruiker
menthofe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste roompot,

Wij hebben van 18-20 september een huis voor 10 personen gehuurd bij Roompot Cadzand-Bad. Bij aankomst van het huis troffen wij het volgende aan:
- een vieze vaat (glazen, besteklades, vieze borden). Op zich ook begrijpelijk, want de vaatwasser deed t ook niet goed (aan de binnenkant zat tape)
- veel stof onder alle bedden
- een vieze veger met allemaal haren
- maar 8 stoelen ipv 10 stoelen
- haren op de trap

Voor dit weekend hebben wij veel geld betaald en zijn erg ontevreden over het huis!!

De oplossing

Het geld retour.

1 reactie

  1. Auteur
    Roompot Vakanties
    Datum
    Geachte mevrouw Enthofen,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Hetgeen u aangeeft betreuren wij. Wij zouden u dan ook graag van een inhoudelijke reactie willen voorzien. Om dit te kunnen doen dienen wij uw boeking te raadplegen. Op uw naam en adresgegevens, hebben wij echter geen boeking op Noordzee RĂ©sidence Cadzand-Bad kunnen traceren. Wij verzoeken u derhalve ons van uw reserveringsnummer te voorzien. Wij zullen u dan binnen twee weken van een reactie voorzien.

    U kunt uw reactie sturen naar kwaliteit@roompot.nl.

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Services
    Roompot Vakanties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen