Klacht Roompot Vakanties: Weigering tot kostenloze annulering van de boekingsovereenkomst

sad Niet opgelost
dvtveld

Drie weken geleden boektten wij als gezin een midweek Zeeland om er even tussen uit te zijn, genieten en plezier maken met onze kinderen, zwemmen met elkaar, lunchen nu de QR code binnen was bij beiden... Helaas verkeerd NL nu in Lockdown, én kunnen geen van deze faciliteiten geboden worden door verplichte sluiting. Erg vervelend, ook voor Roompot, maar wij zouden dus ook niet kunnen doen waar we voor geboekt hebben. We hebben een heerlijk huis, bad, openhaard, dus mijn man zei meteen al dan ga ik niet voor zoveel geld in een stacaravan zitten terwijl we niets kunnen doen! Dus contact opgenomen met Roompot, maar de enige mogelijkheid die zij biedden, is omboeken, Let wel, we hebben nog geen cent betaald! Maar toen werden we door mensen in onze omgegeving geattendeerd op een uitzending bij Omroep MAX, waarbij iemand van de ANVR aangaf dat als je boekt voor faciliteiten én deze zijn niet benutbaar, dan sta je in je recht de boekingsovereenkomst te laten ontbinden! Helaas blijft Roompot voet bij stuk houden, zij gaan hier niet in mee, en bieden ´als coulance´ omboeking aan voor geheel 2022. Echter hebben wij inmiddels een hele nare bijsmaak gekregen van Roompot, en is het voor ons niet meer wenselijk ook maar één van hun parken nog te bezoeken! (Ik kreeg ten gehore dat Landal een tegemoetkoming in de kostten biedt als je geboekt hebt, besluit te gaan maar geen faciliteiten kunt gebruiken.... Wat een coulance dan dat je omboeken aanbiedt, applaus!)
Kortom, er is nog geen cent betaald, dit gaan wij ook zeker niet doen, maar wij willen ook zeker niet omboeken om op een later moment alsnog een park te bezoeken van Roompot!

kostenloze annulering van de boekingsovereenkomst
Er is geen oplossing geboden! Wij hebben omgeboekt, daar Roompot geen enkele reactie meer gaf! Kortom, wij zullen nog 1 maal een park bezoeken en dan is het voor ons helemaal klaar met Roompot!! Als ik hoor hoe andere parken als een Landal klanten tegemoet komen, besteed ik liever ons geld daar!

Roompot Vakanties
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?