Klacht Roompot Vakanties: Zeer onhygiënische omgeving, geen oplossing.

YvonWassens

Op maandagavond kwamen wij bij het huisje in de Wolfsven aan. Gelijk viel het ons op dat het raampje bij de keuken bezaaid was met vliegende mieren. Hierover heb ik dan ook meteen de receptie gebeld. De medewerker heeft het raam opengezet en twee lok doosjes geplaatst. Dit hielp absoluut niet en de gehele avond was ik druk met de beesten het huisje uit te krijgen.

Dinsdagochtend gelijk weer gebeld en de tweede medewerker kwam langs. Hij heeft het raam wederom opgezet en de gaten gekit. Alle daaropvolgende dode dieren mocht ik zelf verwijderen. De pret was inmiddels al aardig gedrukt, maar agh het was inmiddels opgelost.

Woensdagavond zouden we een maaltijd klaarmaken in het keukentje van het huisje. Tot onze verbazing pakken wij pannen vol met muizenkeutels uit de kast! De kast had ook de nodige muizenkeutels en de vloer achter de vaatwasser was te vies om aan te zien, door alle keutels. Gelijk maar weer gebeld, er zou iemand langskomen. Na een uur wachten op een medewerker uiteindelijk maar weer opgebeld met de melding dat we naar huis zouden vertrekken.

De omgeving was zo vies en onhygiënisch. Ik heb 400 euro voor een midweek betaald, maar eigenlijk had ik geld toe kunnen krijgen. Onze vakantie is verpest, en we zijn met een vies en misselijk gevoel vertrokken van de plek.

Donderdagmiddag worden we opgebeld door de receptie dat het 'eventueel wel opgeruimd had kunnen worden, indien dat nodig was' pardon? Het is ronduit walgelijk in wat voor staat het huisje zich bevindt. Daarnaast is het super ongezond dat de hele keuken vol ligt met muizenkeutels, om nog niet eens te praten over de muizenkeutels in de pan!

Helaas kan ik niet meer foto's toevoegen, maar BAH wat een vieze en nare ervaring bij Roompot. De klachtafdeling vind ik ronduit schandalig. Jullie zouden je moeten schamen voor het verhuren van dit soort huisjes.

Een terugbetaling van de betaalde kosten.

Bijlagen

YvonWassens
    Tot nu toe meerdere keren benaderd door het park en het hoofdkantoor van Roompot, maar nog geen geschikte oplossing aangeboden gekregen. Waar ik nog het meeste van sta te kijken is dat alle medewerkers het normaal lijken te vinden dat er zoveel muizenkeutels in huis liggen.
    YvonWassens
    Vandaag zou ik teruggebeld worden met een oplossing, maar niets gehoord. Het valt mij wel op dat dit een veelvoorkomende klacht is over Roompot, dat ze gewoon maar niet (meer) reageren.

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?