Opgelost door Root: Verkeerd berekende factuur en geef nooit de monteur koffie want die tijd wordt ook in de rekening gebracht!!!!

Yet

Heb een factuur gekregen van €91.20 waarin 1.25 uur loonkosten berekent wordt, waarin staat dat de HR KETEL SCHOON IS GEMAAKT WAT NIET WAAR IS WANT DE MONTEUR ZEI DAT DAT NIET HOEFDE BIJ DIE HOOGWAARDIGE KETELS VAN TEGENWOORDIG, terwijl de monteur alleen de cv's ontlucht heeft en de hoogwaardige HR met water bijgevuld heeft. Dat kan nooit een uur en 25 minuten hebben geduurd. De rest van de tijd heeft hij koffie zitten drinken ... Heb de klacht neergelegd bij Tim Mandjes en de heer Root maar die schrijft: Geachte mevrouw Pan,

Wij hebben exact de arbeid en materiaal in rekening gebracht zoals per GPS en tablet bevestigd.
De uren kloppen en u dient deze over te maken aan ons…
Of de monteur koffie heeft gedronken (of niet) is helaas niet van belang.

Vriendelijke groet F. Root

Aanpassen van de factuur. De juiste tijd berekenen van het ontluchten van 4 radiatoren en het vullen van een HR ketel. En dat heeft 1 uur en 25 min geduurd?? Wil alleen betalen voor wat ik gekregen heb!!!

Wij vinden dat Root hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Yet
    Mijn huis heeft een oppervlakte van 34 m2 en heeft maar 3 i.p.v 4 radiatoren, twee van 50x50 cm en eentje van 150/50, dat geloof toch niemand dat dat 1.25 uur heeft geduurd om die te ontluchten en nog een HR ketel bijgevuld.

Yet

Ook een klacht indienen over Root?