Opgelost door Rosario Kozijnen: Ik wil een nette oplevering

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 394951
Gebruiker
vooijs23
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In maart 2017 zijn ze gestart met verbouwen, nog steeds moeten ze de zonwering goed ophangen omdat de bevestiging niet goed is, daarnaast is het metselwerk ook niet erg behoorlijk, zeker 7,5 cm boven maaiveld gestopt met metselen, deur kamer klemt, deur schuur gaat niet makkelijk open.

De oplossing

Nog één keer terug om het is goed te herstellen.

1 reactie

  1. Auteur
    Rosario Kozijnen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Er is reeds met uw een afspraak gemaakt wellicht kan u voortaan via onze service afdeling een afspraak maken in plaats van een platform als dit u afspraak af te dwingen we staan voor u klaar als het service betreft

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vooijs23
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is eindelijk een afspraak gemaakt, maar Johan heb ik 12-3, 24-5, 2-7 en 28-9, een app gestuurd, geen enkele keer een goede opvolging aan gegeven, en nu reageer ik via Google Maps en op klachtenkompas en meteen heb ik reactie. En een afspraak....
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Rosario Kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen