Klacht Rosefield Watches: bestelling 1,5 week later nog niet eens verzonden

Klachtnummer
# 441757
Gebruiker
Aniek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 april een ketting besteld voor moederdag, nu (6 mei) nog steeds niet verzonden!! Klantenservice echt heel slecht te bereiken, doen steeds loze beloftes. Ben bang dat ik geen cadeau heb met moederdag, terwijl ze het lef hebben om nu nog te adverteren met "vandaag besteld, voor moederdag in huis!!!"

De oplossing

Ik wil mijn ketting VOOR moederdag nog ontvangen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen