Klacht Rosefield Watches: bestelling 1,5 week later nog niet eens verzonden

Klachtnummer
# 441757
Gebruiker
Aniek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 28 april een ketting besteld voor moederdag, nu (6 mei) nog steeds niet verzonden!! Klantenservice echt heel slecht te bereiken, doen steeds loze beloftes. Ben bang dat ik geen cadeau heb met moederdag, terwijl ze het lef hebben om nu nog te adverteren met "vandaag besteld, voor moederdag in huis!!!"

Gewenste oplossing

Ik wil mijn ketting VOOR moederdag nog ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Rosefield Watches
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen