Klacht Rosefield Watches: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 336038
Gebruiker
Merel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een horloge besteld bij Rosefield op Black Friday. Vervolgens alleen het ordernummer ontvangen en gemaild of ik ook een track an trace code kon krijgen. Vervolgens krijg ik een track and trace code van een heel ander persoon/adres en een mail dat dit bij mijn ordernummer hoort en geen verdere service. Zeer ontevreden over de klantenservice die telefonisch onmogelijk te bereiken is.
Merel Paulussen

De oplossing

Het horloge naar mij sturen

2 reacties

  1. Auteur
    Rosefield Watches
    Datum
    Hi! Excuses voor je ervaring en bedankt voor je feedback, we zijn continue bezig met het verbeteren van onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben kun je altijd een mail sturen naar support@rosefieldwatches.com. xoxo Rosefield
  2. Auteur
    Rosefield Watches
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi! Vervelend om te horen van je ervaring en ik hoop dat het inmiddels is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd een email sturen naar support@rosefieldwatches.com. xoxo Rosefield

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen