Opgelost door Rosefield Watches: Duur horloge van zeer slechte kwaliteit

Phantom1950

Mijn schoondochter kocht een horloge van Annie Rosewood voor mij. Ik heb het 2 weken gedragen, toen begon de achterkant af te bladderen en kwam een roestlaag tevoorschijn. Schoondochter heeft al 2x contact gezocht, maar krijgt geen reactie

Schoondochter wil graag het geld terug, is uiteraard bereid het horloge terug te sturen.

Rosefield Watches
    Beste M.C.V.

Bedankt voor je bericht.
    Het spijt me te horen dat er een roestlaag op je horloge tevoorschijn komt.

Dit horloge is van het merk Annie Rosewood, hun klantendienst is hier te bereiken: annierosewood.com/pages/contact

Ons merk heet RosefieldWatches
    Je kan onze collectie hier bekijken: https://nl.rosefieldwatches.com/collections/dameshorloges

We kunnen je garanderen dat dit nooit met je horloge zal gebeuren en willen je graag een kortingscode van 20 EUR aanbieden op een horloge naar keuze ;)

Er is bovendien momenteel korting op een groot aantal horloges.

Ik kijk uit naar je antwoord en indien je interesse hebt in de korting, kan je een account op onze website aanmaken en me dit laten weten.

Met vriendelijke groeten,

Simon
    RosefieldWatches.com

Beste Simon
    Hier in Nederland is de verkopende partij verantwoordelijk als een produkt niet deugt, mij doorsturen naar de website van Annie Rosewood is dus onzin. U moet deze zaak oplossen.
    U garandeert mij dat dit nooit met mijn horloge zal gebeuren? Het is al gebeurd, de roestlaag zit al op het horloge.
    Ik heb gevraagd om het geld terug, mijn schoondochter wil het horloge naar u terugsturen. En wat doet u? Mij een korting aanbieden van 20 euro op een ander horloge. Alleen deze reactie van u maakt al dat ik geen horloge meer wil. De goedkope horloges van de Lidl, 4 euro, 3 jaar garantie, zijn stukken beter.
    Dus: graag geld terug en vertellen hoe het horloge terug naar u moet
    Met vriendelijke groet
    MCV Mutter
    Rosefield Watches
    Beste MCV,

Bedankt voor de feedback.
    Ik wil u graag informeren dat uw horloge niet van ons merk, Rosefield Watches is.
    Uw horloge is van het merk Anne Rosewood en dit is een ander bedrijf.

U kan het de klantendienst van Anne Rosewood via deze link bereiken: annierosewood.com/pages/contact
    Uiteraard blijft ons aanbod nog steeds geldig.

Ik wens u een fijne week toe.

Phantom1950
Dom, dom en nog eens dom Klacht ingediend voor schoondochter, zonder de rekening gezien te hebben. Stuur ik de klacht naar het verkeerde bedrijf. 1000 x excuses, dat was gewoon stom. Maar Simon heeft me gebeld, ik heb het uitgelegd en ........het aanbod van 20 euro korting blijft geldig! Superfijn opgelost! Al vind ik niet dat ik door deze actie die korting verdiend heb.

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?