Klacht Rosefield Watches: Geen empathie

Sa19

Zo kan je toch niet zijn als een bedrijf... Heb meerdere malen contact opgenomen met het bedrijf voor mijn bestelling en elke keer wordt er gezegd dat het nog bezorgd gaat worden. Op de website staat dat het bezorgd wordt binnen 1-2 dagen, maar dat klopt echt niet! Dit zou dan ook een cadeau zijn voor een familielid en wacht al ruim 9 dagen hierop. Het ergste is ook nog dat er niet eens begrip/empathie wordt getoond aan de telefoon. Ook bieden ze geen andere oplossing/compensatie aan. Zo kan je dus echt niet zijn als een bedrijf.

Het liefste zou ik dus zo snel mogelijk nog mijn bestelling willen ontvangen, aangezien ik het aan mijn familielid heb verteld. Daarnaast zou het niet gek zijn om ook een compensatie te ontvangen voor de enorme vertraging en behandeling aan de telefoon.

Rosefield Watches
    Beste klant,

Het spijt me erg te horen dat je nog op je bestelling wacht, zeker omdat het om een verjaardagscadeau gaat!

Ik heb ons systeem en de tracking link bekeken en ik zie dat de bestelling is verstuurd, maar het ziet er naar uit dat deze helaas onderweg verloren is gegaan.

We kunnen een vervangende bestelling opsturen, zonder extra kosten, of we kunnen een terugbetaling in gang zetten. Laat ons alsjeblieft weten welke optie jouw voorkeur heeft.

Ik heb je net een email gestuur, gelieve even daar op te reageren zodat ik je het beste kan helpen.
    Helaas zijn we momenteel door de COVID-19 maatregelen niet beschikbaar voor telefonisch contact.

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om deze te stellen!

Met vriendelijke groeten,

Simon
    RosefieldWatches.com

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?