Klacht Rosefield Watches: Horloge besteld en betaald, 1 week later geen horloge en bovenal geen reactie!!!

Klachtnummer
# 283452
Gebruiker
RezaP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 november een horloge besteld via Rosefield, netjes een bevestiging e-mail ontvangen dat het bedrag betaald is. Helaas tot op heden geen e-mail ontvangen over een levering, bellen en mailen heeft geen nut want je krijg geen enkele reactie van Rosefield (elke dag 5x gebeld met antwoord dat er geen support medewerker beschikbaar zijn, 2x gemaild en via Rosefield site een chat gestuurd). Ik baal er best goed van, aangezien dit een verjaardagscadeau was voor mijn vriendin.

Belofte van levertijd van ongeveer 2/3 dagen, tot op heden dus echt helemaal niets ontvangen. Dit vind ik echt niet kunnen voor een bedrijf zoals Rosefield.

Reza Putranto

De oplossing

Graag contact om dit z.s.m. op te lossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rosefield Watches is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen