Rosefield Watches is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Rosefield Watches: Horloge besteld en betaald, 1 week later geen horloge en bovenal geen reactie!!!
Details
De klacht
Op 27 november een horloge besteld via Rosefield, netjes een bevestiging e-mail ontvangen dat het bedrag betaald is. Helaas tot op heden geen e-mail ontvangen over een levering, bellen en mailen heeft geen nut want je krijg geen enkele reactie van Rosefield (elke dag 5x gebeld met antwoord dat er geen support medewerker beschikbaar zijn, 2x gemaild en via Rosefield site een chat gestuurd). Ik baal er best goed van, aangezien dit een verjaardagscadeau was voor mijn vriendin.Belofte van levertijd van ongeveer 2/3 dagen, tot op heden dus echt helemaal niets ontvangen. Dit vind ik echt niet kunnen voor een bedrijf zoals Rosefield.
Reza Putranto
De oplossing
Graag contact om dit z.s.m. op te lossenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.