Klacht Rosefield Watches: Ik kan mijn producten niet retourneren

Klachtnummer
# 464629
Gebruiker
Teleurgesteldmeisje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige week heb ik een bestelling gedaan via Rosefield. 2 horloges en 3 setten oorbellen. Helaas is er maar 1 horloge van deze bestelling niet aangekomen. Na te proberen contact met ze te krijgen en niks gehoord te hebben. Heb ik besloten om alles terug te sturen. Alleen is dit niet mogelijk, omdat de website mijn ordernummer niet herkend. Mijn klacht is dan ook, dat ik mijn producten die ik besteld heb niet kan terug sturen zoals bij een normaal bedrijf

De oplossing

Ik wil mijn producten terug sturen en het horloge dat mist hoef ik ook niet meer te hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Rosefield Watches
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht.
    Ik heb u vandaag een email gestuurd omtrend uw bestelling.

    Bij verdere vragen help ik u graag verder via email.

    Ik kijk uit naar uw antwoord.

    Met vriendelijke groeten,

    Simon
    RosefieldWatches.com

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen