Klacht Rosefield Watches: Kapotte klok geleverd, vervolgens Niet reageren op mails en verkeerde klokje geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404615
Gebruiker
Janneke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Horloge met los staafje in de klokkast ontvangen. Sinds begin september bezig met het krijgen van een nieuw klokje. Na meerdere mails die nooit beantwoord zijn uiteindelijk een reactie door een mail te sturen naar het mailadres wat genoemd wordt in reacties op klachten op dit forum. Ze erkennen de klacht en sturen vervolgens een verkeerd klokje op hetgeen niet de bestelde boxy xs is en ook niet aan de horlogeband past. Wederom meerdere mails gestuurd en wederom geen enkele reactie.

Gewenste oplossing

Ik wil zo snel mogelijk een nieuwe boxy xs klok geleverd krijgen
Geboden oplossing
Wederom geen enkele reactie van Rosefield
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rosefield Watches is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen