Opgelost door Rosefield Watches: Niet ontvangen bestelling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 284565
Gebruiker
Wauters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst op 26.11.2017. De bestelling zou normaal geleverd worden binnen 1 à 2 werkdagen. Sinds 28.11.2017 zou de bestelling volgens de website "klaar zijn om te verzenden", maar heb tot op heden nog niets ontvangen. Ik stuurde intussen 2 e-mails. Deze zouden in principe binnen 24u beantwoord worden, maar ook daarop mocht ik tot op heden niets vernemen. Ik trachtte reeds diverse keren telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, maar ook dat is tevergeefs want de klantenservice blijkt hopeloos onbereikbaar. Ik sprak Rosefield intussen aan via facebook... Zonder gevolg. En ik startte al "een procedure" op bij paypal, evenmin zonder gevolg. De betaling ten belope van 84,15 EUR is uiteraard wel al van mijn rekening!

De oplossing

Zo snel mogelijke reactie én ontvangst van mijn bestelling!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rosefield Watches is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wauters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Horloge alsnog vorige week ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen