Opgelost door Rosefield Watches: Niet ontvangen bestelling

content Opgelost
Wauters

Ik heb een bestelling geplaatst op 26.11.2017. De bestelling zou normaal geleverd worden binnen 1 à 2 werkdagen. Sinds 28.11.2017 zou de bestelling volgens de website "klaar zijn om te verzenden", maar heb tot op heden nog niets ontvangen. Ik stuurde intussen 2 e-mails. Deze zouden in principe binnen 24u beantwoord worden, maar ook daarop mocht ik tot op heden niets vernemen. Ik trachtte reeds diverse keren telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, maar ook dat is tevergeefs want de klantenservice blijkt hopeloos onbereikbaar. Ik sprak Rosefield intussen aan via facebook... Zonder gevolg. En ik startte al "een procedure" op bij paypal, evenmin zonder gevolg. De betaling ten belope van 84,15 EUR is uiteraard wel al van mijn rekening!

Zo snel mogelijke reactie én ontvangst van mijn bestelling!

Rosefield Watches is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Wauters
Horloge alsnog vorige week ontvangen

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?