Klacht Rosefield Watches: Onbereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286452
Gebruiker
Jo122017
Datum
1 reactie

Details

De klacht

6 dec gemaild naar rosefield wegens een verkleuring van het gouden horloge, geen reactie ontvangen. Een week later weer gemaild, nog steeds geen reactie, wel een automatisch bericht beide keren dat de mail ontvangen is. Nu inmiddels 3 weken later en nog steeds niets gehoord, ook 2 keer geprobeerd te bellen, maar kreeg beide keren te horen dat er geen medewerkers beschikbaar zijn. Ik wil graag een reactie op de vraag van de verkleuring van het horloge en een passende oplossing.

De oplossing

Antwoord op de gestelde vraag en een gepaste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rosefield Watches is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jo122017
    Datum
    Nog steeda geen reactie gehad

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jo122017
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen reactie ontvangen van rosefield
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen