Klacht Rosefield Watches: Postnl heeft het pakketje niet ontvangen, het pakketje is slleen aangemeld.

Liv

Producten niet ontvangen, Rosefield zegt het pakketje te hebben verzonden maar Postnl zegt niets te hebben ontvangen. Was een speciaal kado voor 2 mensen dus ben zwaar teleurgesteld.

Zo snel mogelijk nieuwe producten ontvangen, aangezien er gegraveerd moet worden en ik het morgen nodig heb.

Beste Rosefield,

Ik heb een mailtje met ongeveer dezelfde tekst van jullie ontvangen paar dagen terug maar ik heb net met PostNL gebeld en zij beweren dat het pakketje helemaal niet bij hun is ontvangen. Er is dus ergens bij jullie iets niet goed gegaan. Ze zien dat het pakketje inderdaad op 1 december door jullie is aangemeld maar zij hebben niks ontvangen dus kunnen zij het ook niet naar mij opsturen en dus ook niet na 12 december.
    Postnl heeft het dus niet door jullie ontvangen maar alleen een aanmelding gekregen. Ik hoop snel mijn armbandjes thuis te ontvangen.
    Beste Rosefield,

Vandaag heb ik nog niks gekregen en daarnaast is de track & trace nog steeds hetzelfde en dat gaat ook niet meer veranderen. Dus ikkrijg ook vandaag niks binnen. Ik stel voor dat jullie 2 nieuwe armbandjes sturen met de tekst die ik erin gegraveerd had willen hebben.
    Liv
    Ik zou graag het geld terug op mijn rekening willen hebben. Ik wil dus van de aankoop afzien. Het heeft nu te lang geduurd voordat ik mijn bestelde product heb ontvangen dus ik wil graag het geld terug! Dus geen nieuwe armbandjes zoals ik zei in mijn vorige reactie!

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?