Opgelost door Rosefield Watches: Producten niet ontvangen en geen contact met klantenservice mogelijk.

JGW

Mijn bestelling van 3 juli 2020 is nog (steeds) niet bij PostNL volgens de track & trace-code en ik heb de producten dus ook niet ontvangen. Via klantenservice mail en chat kan ik geen contact krijgen.

Contact opnemen, de producten alsnog opsturen (en anders geld terug).

Rosefield Watches
    Beste klant,

Hartelijk dank voor uw feedback!

Erg vervelend om te horen dat u nog aan het wachten bent op uw bestelling! We hebben u zojuist een email gestuurd betrekking tot uw bestelling.

Gelieve op deze email te reageren, zodat we het netjes voor u in orde kunnen maken.

Een prettige dag toegewenst!

Alyssa | Rosefieldwatches.com
    Rosefield Watches
    Beste klant,

Hartelijk dank voor uw feedback!

Een prettige dag toegewenst!

Alyssa | Rosefieldwatches.com

JGW
Keuze tussen opnieuw de bestelling verzenden of geld terug. Ik heb gekozen voor het eerste. De bestelling is netjes en klopte.

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?