Opgelost door Rosefield Watches: Producten niet ontvangen en geen contact met klantenservice mogelijk.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 468623
Gebruiker
JGW
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling van 3 juli 2020 is nog (steeds) niet bij PostNL volgens de track & trace-code en ik heb de producten dus ook niet ontvangen. Via klantenservice mail en chat kan ik geen contact krijgen.

De oplossing

Contact opnemen, de producten alsnog opsturen (en anders geld terug).

2 reacties

  1. Auteur
    Rosefield Watches
    Datum
    Beste klant,

    Hartelijk dank voor uw feedback!

    Erg vervelend om te horen dat u nog aan het wachten bent op uw bestelling! We hebben u zojuist een email gestuurd betrekking tot uw bestelling.

    Gelieve op deze email te reageren, zodat we het netjes voor u in orde kunnen maken.

    Een prettige dag toegewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Alyssa | Rosefieldwatches.com
  2. Auteur
    Rosefield Watches
    Datum
    Beste klant,

    Hartelijk dank voor uw feedback!

    Erg vervelend om te horen dat u nog aan het wachten bent op uw bestelling! We hebben u zojuist een email gestuurd betrekking tot uw bestelling.

    Gelieve op deze email te reageren, zodat we het netjes voor u in orde kunnen maken.

    Een prettige dag toegewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Alyssa | Rosefieldwatches.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JGW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Keuze tussen opnieuw de bestelling verzenden of geld terug. Ik heb gekozen voor het eerste. De bestelling is netjes en klopte.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen