Opgelost door Rosefield Watches: Slechte klantenservice en bereikbaarheid

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 462367
Gebruiker
Tiffany#1709
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een verkeerd gegraveerde ketting ontvangen, na mail en 'live' chat mag ik blij zijn als ik binnen een week reactie heb. Maar over 4 dagen heb ik de ketting als cadeau nodig. Heb zeker weten ze goede letters besteld, ze zijn alleen verkeerd gedaan door rosefield.

De oplossing

Ik zou graag zsm een goed gegraveerde ketting ontvangen

3 reacties

  1. Auteur
    Rosefield Watches
    Datum
    Beste klant,

    Dank je wel voor de feedback!

    Erg vervelend om te horen dat je niet de juiste ingravering hebt ontvangen. Zojuist heb ik je een email gestuurd betrekking tot jouw bestelling, om tot een snelle oplossing te komen.

    Bij verdere vragen, gelieve op deze email te reageren.

    Een prettige dag toegewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Simri | Rosefieldwatches.com
  2. Auteur
    Tiffany#1709
    Datum
    Na de klacht vorige week erg netjes via de mail benaderd met een oplossing. Alleen tot op heden nog niets vernomen van mijn pakket. Vrijdag zou dit naar post nl gaan, inmiddels hebben ze daar nog niets ontvangen en wacht ik dus nog steeds op mijn bestelde, juist gegraveerde item.
  3. Auteur
    Rosefield Watches
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor je bericht.
    Het spijt me te horen dat je de ketting met verkeerde gravering hebt ontvangen.
    Mijn collega heeft op 10 juli de vervangende bestelling gemaakt die de dag daarop is gegraveerd.

    Volgens de tracking link komt je pakketje vandaag aan voor 18:00 uur.
    Ik heb je een email gestuurd met meer informatie.

    Bij verdere vragen help ik je graag.

    Met vriendelijke groeten,

    Simon
    RosefieldWatches.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tiffany#1709
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen