Opgelost door Rosefield Watches: Verkeerd product geleverd.
Details
Klacht
Ik heb als cadeau een ketting besteld met de initialen van de kinderen; L, B, S.Nu heb ik een ketting ontvangen met de letters; A, S, R.
Nu heb ik contact gezocht via de live-chat; en krijg ik pas binnen 8 werkdagen een reactie, geen telefoonnummer o.i.d. te vinden van een klantenservice.
Ik vind dit een erg slechte fout, en ik vind het erg vervelend dat ik nu maar moet afwachten totdat ik een mailtje krijg, als ik deze al zal krijgen.
Nu kan ik zondag met lege handen op een verjaardag komen.
Gewenste oplossing
Mijn klacht snel oppakken en contact met me opnemen zodat ik mijn gewenste ketting zo spoedig mogelijk ontvang, of het bedrag retour krijg zodat ik ergens anders een ketting kan halen/bestellen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.