Klacht Rosefield Watches: Verkeerde bestelling met ontbreken van bestelde product.

Klachtnummer
# 462771
Gebruiker
GoldenFen.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Twee weken geleden twee horloges besteld. Heb er maar 1 van de 2 binnen gekregen met de pakbon van een klant uit Duitsland. Meteen de klantenservice op alle mogelijke manieren geprobeerd te bereiken maar tot heden geen antwoord. Ik baal ontzettend, ik wil ook graag mijn tweede horloge geleverd krijgen!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk mijn voledige en juiste bestelling geleverd krijgen!

1 reactie

  1. Auteur
    Rosefield Watches
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Fenne,

    Dank je wel voor de feedback!

    Erg vervelend om te horen dat je de verkeerde bestelling hebt ontvangen en hiervoor mijn oprechte excuses!

    Ik heb je zojuist een email gestuurd betrekking tot jouw bestelling. Je zult zeer spoedig een vervangende bestelling opgestuurd krijgen.

    Bij verdere vragen, gelieve op de email te reageren.

    Ondanks de nare situatie, wil ik je wel een fijne dag toewensen.

    Met vriendelijke groet,

    Alyssa | Klantenservice Rosefieldwatches

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen