Klacht Rosefield Watches: verkeerde letters op ketting ontvangen

Klachtnummer
# 463955
Gebruiker
Denise
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wacht al langer dan de aangegeven 5 werkdagen op reactie van Rosefield via de mail. Ik kan nergens een telefoon nummer vinden.

Had een ketting besteld en heb de ketting met de verkeerde letters gekregen. Erg jammer, over mijn vorige bestelling was ik wel tevreden.

De oplossing

de juiste ketting opsturen

1 reactie

  1. Auteur
    Rosefield Watches
    Datum
    Beste klant,

    Dank u wel voor de feedback.

    Erg vervelend om te horen dat u de verkeerde initialen hebt ontvangen!

    We hebben zojuist een vervangende bestelling voor u aangemaakt en dit zal zo spoedig mogelijk naar u toe worden verzonden.

    Bij verdere vragen mag u altijd ons een email sturen.

    Een prettige dag!

    Met vriendelijke groet,

    Alyssa
    Rosefieldwatches.com

Ook een klacht indienen over Rosefield Watches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen