Klacht Rosmalen Gerechtsdeurwaarders: Hoge kosten en slechte communicatie

Klachtnummer
# 183689
Gebruiker
Querton
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar had ik een bezoek van een deurwaarder waarbij een betalingsregeling had getroffen. Ik was het niet eens met de vordering, maar ik had geen keus om dit toch te moeten betalen.
Hier heb ik ook aangegeven volgende correspondentie via de mail te doen en heb ik een mailtje ontvangen hierover.
Inmiddels woon ik al meer dan een jaar niet meer op dit adres en is dit pand inmiddels al weer gesloopt.
Helaas heb ik niet alle betalingen kunnen voldoen maar wel volhoudend de andere maanden blijven betalen.
Hierover heb ik nooit meer contact gehad (ze zeggen 1 brief naar het oude adres te hebben gestuurd) en is er nu sprake van een beslaglegging op mijn bankrekening.
Ook willen ze alsnog een deurwaarder sturen om te laten mededelen van deze beslaglegging. (Wat weer extra kosten meebrengt)
De kosten zijn ineens verdubbeld en ik kan mijn rekening niet meer gebruiken.

De oplossing

Alsnog een betalingsregeling en de extra kosten die onnodig zijn gemaakt worden kwijtgescholden.
En zoals gevraagd, in het vervolg een mail te sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rosmalen Gerechtsdeurwaarders is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties