Klacht Rosmalen Gerechtsdeurwaarders: loonbeslag

clee

ik heb een loonbeslag waar maandelijks ongeveer 500 a 550 euro van mijn loon na rosmalen gerechts deurwaarder gaat om mijn schuld af te betalen, het gaat hier om 3 verschillende dossier die onder 1 loonbelag gelegd wordt op mijn loon elk maand netjes betaald wordt door mijn werkgever aan rosmalen.
de bedrijf waar ik voor werk heeft binnen kort ook de winterpiketdiensten, dat houdt in dat boven op mijn volledige werk uren ik ook verplicht bent overuren te draaien om het sneeuw van wegen op te ruimen, dus dat houdt in dat ik wat extra zal verdienen boven op mijn normale salaris.
nou enige weken geleden heb ik rosmalen een verzoek ingedient en contact mee gehad omtrent mijn schulden situatie,
ik heb de medewerker van rosmalen gevraagd of ik een voorstel regeling kon treffen omtrent de extra uren die ik zou maken of ik dat geld buiten om de loonbelag die rosmalen elk maand gestort krijgt of ik dat geld kon gebruiken om mijn andre schulden mee af te betalen..Nee zei rosmalen

dat rosmalen hun word na komt, eerste instantie zeggen ze van dat het zou kunnen en dat ik eventueel persoonlijk een mail moet sturen met mijn voorstellen , en 1 maal de mail met een voorstel bij hun binnen zijn er direct gewoon keihard nee wordt gezegdt en niet verder wordt geken naar je ansdre schulden

Rosmalen Gerechtsdeurwaarders is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.