Klacht Rosmalen Gerechtsdeurwaarders: Onterecht geld verdeeld

john53

Ik ben klant bij de kredietbank in Breda. Zij hebben voor mij het schuldhulpverleningstraject opgezet. Echter is onlangs boven water gekomen dat er een schuld niet meegenomen is in het krediet. De kredietbank geeft aan dat de gerechtsdeurwaarders Rosmalen dit hadden moeten doen en van Rosmalen zegt dat de kredietbank hun een brief had moeten sturen
.. Mevr. Sardjoe heeft vervolgens een uitzondering gemaakt door in de vorm van een gift vanuit de kredietbank deze schuld in een keer af te lossen bij van Rosmale Echter hoorde ik maar niks van het definitieve akkoord, waarop ik wederom contact heb gelegd met mevr. Sardjoe. Zij is gaan bellen met van Rosmalen en nu blijkt dat zij het geldbedrag over de alle schuldeisers hebben verdeeld. (dit mag in mijn ogen niet eens aangezien de andere schuldeisers al lang akkoord zijn gegaan met andere voorwaarden, dit traject loopt al).

Dat alsnog de gift uit de kredietbank overgemaakt wordt aan teljeur .zodat het beslag van mijn uitkering er af kan. de andere schuld eisers waren al akkoord en zijn betaald.

Rosmalen Gerechtsdeurwaarders is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.