Klacht Rosmalen Gerechtsdeurwaarders: Rosmalen incasso

Zij

In december 2012 een brief ontvangen van Gerechtdeurwaarder Rosmalen dat ik een bedrag van 1850 euro wil betalen voor een vonnis van 1998/1999 echter nooit een dagvaardig ontvangen voor een zitting. Echter een brief gestuurd om het dossier op te vragen en waar dit nu vandaag kwam hem in 14 jaar niks van iemand vernomen. Op 31 mei 2013 kreeg ik een brief van Rosmalen dat ze mijn brief hadden ontvangen en dat ze overgingen tot het sluiten van het dossier. Echter in september 2013 krijg ik opnieuw een brief dat ze bij nader inzien niet overgaan tot het sluiten van het dossier en dat ik maar een bedrag van 4700 euro moet gaan betalen. Hierop gereageerd krijg ik een brief dat ze akkoord willen gaan met een betalingsvoorstel van 40,00 euro. Ik reageerd dat ik het niet eens ben met de vordering. Op 23 augustus krijg ik brief van de deurwaarder dat ze beslag hebben gelegd op mijn loon. Het bedrag is inmiddels 5013 euro. Dit is toch te gek voor worden.

Rosmalen Gerechtsdeurwaarders is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over ?