Klacht Rots-Vast: Onduidelijke communicatie Rotsvast

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 258390
Gebruiker
blauwtje36
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn huis vorig jaar verhuurd na een eerdere verhuurperiode, wederom zeer nette huurders. Maar het kantoor in Delft weet niet hoe ze met klanten om moeten gaan. Ik heb zelf de opdracht gegeven mijn huis wederom te verhuren medewerkster heeft gewoon de vorige tekst en foto's gebruikt. In het begin zijn ze nog netjes en vriendelijk. Ze vragen aan de huurders adinistratiekosten van zo'n € 300,- wat al helemaal niet mag ook wilde ze huurders helpen met aansluiten van GEW kosten € 50 terwijl dit zo gebeurd is. Ik betaalde € 900,- maar vraag me serieus af waarvoor. Communiceren kunnen ze niet in mails snaauwen ze je af houden zich niet aan afspraken. Kortom zeer ontevreden. Snap dat je betaald voor iets voor wat er aan diensten geleverd zijn. Maar dit moet wel evenredig zijn. Bestaande tekst gebruikt. Moest alles zelf regelen en achter aan bellen. Ben benieuwd of hier op gereageed word en er geluisterd word naar klanten.

De oplossing

Als ik eindelijk eens een antwoord krijg op mijn eerder genoemde klachten ook mails naar bewuste kantoor.

1 reactie

  1. Auteur
    blauwtje36
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
blauwtje36
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen! Rotsvast reageert nergens op en met name de vestiging Delft en de heer Kraaijenveld
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Rots-Vast?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen