Klacht Rots-Vast: Te betalen vergoedingen voor het verhuren van een appartement in Tilburg.

Predikherenlaan 265

Rotsvast hanteert m.i.v. heden, de afspraak dat de verhuurder de gehele vergoeding moet betalen voor de bemiddeling bij verhuur. Hiermee ben ik als verhuurder akkoord gegaan. Nu blijkt achteraf dat Rotsvast zonder mijn medeweten, toch ook nog een vergoeding heeft gevraagd aan de huurder en wel 50 % van de maandhuur, E 350,00. Ik heb Rotsvast laten weten dat ik dit onacceptabel vind. Rotsvast laat mij weten dat zij dit mogen doen. Ik vind dit tegen onze afspraak en daarom heb ik hun verzocht om de betaalde vergoeding door de huurder direct terug te storten. Zij laten mij weten dat ze dit niet van plan zijn.
Bewijs-materiaal:
1) Diverse E-mail berichten tussen Rotsvast en mij. Een kopie hiervan is beschikbaar.
2) De huidige huurders van mijn appartement in Tilburg. Naam en adres zijn beschikbaar. Deze huurders, zijn per 01-09-2015 in het appartement gaan wonen.

Ik verwacht dat Rotsvast Tilburg, de betaalde vergoeding door de huurders ( E 350,00) terugbetaald aan de huurders.

Ook een klacht indienen over Rots-Vast?