Klacht Rots-Vast: Terugvording bemiddelingskosten / courtage verhuurder Rots-Vast

Seriously

Ik heb een woning gehuurd via Rots-Vast en heb daar bemiddelingskosten betaald. Ik had meteen aangegeven dat ik het er niet mee eens was en dat het een hoop geld was (één maand huur + 21% =) €690.
Ik heb dit toch moeten betalen en dat had ik ook gedaan. Het bedrag heb ik geprobeerd terug te krijgen en onlangs heeft de Hoge Raad ook aangegeven dat de kosten kunnen worden teruggevorderd. Op mailtjes en brieven wordt niet gereageerd.
Het lijkt mij reëel om het geld terug te storten daar jullie van 2 walletjes eet. De verhuurder van het huis had jullie al voor de diensten betaald. Het bedrag van €690 hebben jullie ten onrechte toegeëigend

Teruggeven van onrechtmatig toe-eigenen van €690

Seriously
    De eigenaar van Rots-Vast Dordrecht negeert mijn brieven en mailtjes en is verder gegaan onder Domica en nog steeds negeert hij alle berichten. Uiteraard verre van klantvriendelijk en is het een makkelijke manier om mensen te bestelen van hun geld waar hard voor wordt gewerkt!! EEN DIKKE NUL KRIJGT HIJ VAN MIJ!!
    Onvoorstelbaar dat zulke mensen gewoon verder mogen gaan met deze wanpraktijken.

Seriously

Ook een klacht indienen over Rots-Vast?