Klacht Rots-Vast: Terugvording bemiddelingskosten / courtage verhuurder Rots-Vast

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 141476
Gebruiker
Seriously
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een woning gehuurd via Rots-Vast en heb daar bemiddelingskosten betaald. Ik had meteen aangegeven dat ik het er niet mee eens was en dat het een hoop geld was (één maand huur + 21% =) €690.
Ik heb dit toch moeten betalen en dat had ik ook gedaan. Het bedrag heb ik geprobeerd terug te krijgen en onlangs heeft de Hoge Raad ook aangegeven dat de kosten kunnen worden teruggevorderd. Op mailtjes en brieven wordt niet gereageerd.
Het lijkt mij reëel om het geld terug te storten daar jullie van 2 walletjes eet. De verhuurder van het huis had jullie al voor de diensten betaald. Het bedrag van €690 hebben jullie ten onrechte toegeëigend

De oplossing

Teruggeven van onrechtmatig toe-eigenen van €690

1 reactie

  1. Auteur
    Seriously
    Datum
    De eigenaar van Rots-Vast Dordrecht negeert mijn brieven en mailtjes en is verder gegaan onder Domica en nog steeds negeert hij alle berichten. Uiteraard verre van klantvriendelijk en is het een makkelijke manier om mensen te bestelen van hun geld waar hard voor wordt gewerkt!! EEN DIKKE NUL KRIJGT HIJ VAN MIJ!!
    Onvoorstelbaar dat zulke mensen gewoon verder mogen gaan met deze wanpraktijken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Seriously
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rots-Vast?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen