Klacht Rotterdam Mobiliteit Centrale: Roekeloos rijgedrag

Klachtnummer
# 356323
Gebruiker
Chicken#1
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik reed vandaag in de Dokter H. Colijnstraat in Amsterdam Geuzenveld, rond 11.50 uur. Een wagen van jullie haalde een vuilwagen in en kwam zo op de weghelft waar ik reed (tegenligging). Ik moest hierdoor snel uitwijken om niet in een botsing terecht te komen en kwam op de parkeerplekken met mijn auto, waar gelukkig geen auto's stonden. De chauffeur is niet gestopt en met volle vaart doorgereden.
Ik heb het RMC gebeld hierover, maar helaas willen ze mij niet helpen met mijn klacht.

Gewenste oplossing

Zijn mensen aanspreken op hun rijgedrag en normaal volgens de verkeersregels rijden. Er kunnen op deze manier doden vallen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rotterdam Mobiliteit Centrale is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

3 reacties

  1. Auteur
    Rotterdam Mobiliteit Centrale
    Datum
    Goedemiddag,
    jammer dat er wordt vermeld dat de RMC niets met uw klacht wil doen. Uiteraard hebben wij deze klacht in behandeling genomen en u beloofd dit uit te zoeken. Het feit dat er helaas geen kenteken kon worden genoteerd vertraagt enigszins de afhandeling zoals ook aan u vermeld. Wij bellen u zodra er bekend is wie de bestuurder is geweest. Is de bestuurder niet te achterhalen dan bellen wij u ook. Deze melding zal zeker ook naar onze afdeling Kwaliteit worden verzonden.
  2. Auteur
    Rotterdam Mobiliteit Centrale
    Datum
    Goedemiddag,
    jammer dat er wordt vermeld dat de RMC niets met uw klacht wil doen. Uiteraard hebben wij deze klacht in behandeling genomen en u beloofd dit uit te zoeken. Het feit dat er helaas geen kenteken kon worden genoteerd vertraagt enigszins de afhandeling zoals ook aan u vermeld. Wij bellen u zodra er bekend is wie de bestuurder is geweest. Is de bestuurder niet te achterhalen dan bellen wij u ook. Deze melding zal zeker ook naar onze afdeling Kwaliteit worden verzonden.
  3. Auteur
    Rotterdam Mobiliteit Centrale
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Tot onze spijt hebben wij de chauffeur niet kunnen achterhalen. Dit heeft te maken met het feit dat er helaas geen kenteken bekend is. De afdeling kwaliteit heeft voor alle zekerheid een bericht verzonden aan de chauffeurs met het verzoek deze melding serieus te nemen en de medeweggebruikers niet in gevaar te brengen. Tenslotte is het niet alleen voor onze klanten belangrijk dat zij veilig van het ene adres naar het andere worden gebracht, maar ook de medeweggebruikers mogen verwachten dat de chauffeurs zich verantwoord gedragen in het verkeer. Onze welgemeende excuses voor de gang van zaken.

Ook een klacht indienen over Rotterdam Mobiliteit Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen